Hanyast kaptál? Tizenhármast!

 2009.10.09. 18:10

Na megvan az első vizsgám eredménye. Tizenhármas lett! Információs rendszerek biztonsága letudva:D

Egy srác 10 percig magyarázta nekem, hogy hogyan is kapják itt a jegyet. Vagyis jegynek nem nevezném, ugyanis 20 különböző érték van és 10től számít megfeleltnek. Mekkora poén lett volna ha ötöst kapok. Mindenki örül, közben az még rég bukó:D Itt legalább azt is egyből tudod hogy kicsit buktál meg vagy nagyon. De nekem ez most nem jött össze, ez egy teljesen korrekt eredmény ahhoz képest, hogy a kérdések egy részét nem is értettem.

Teszt jellegű volt az egész, annyi csavarral hogy nem egyet kellett kiválasztani. Minden kérdésnél volt vagy 7 választási lehetőség, és azok közül bármennyi lehetett jó. Állítólag volt olyan kérdés ahol mind a hét jó volt. Na akkor kezdtem el pánikolni mikor ez kiderült, mivel én max 3at jelöltem be. Viszont ha kevesebbet jelöl az ember, akkor részpontokat kaphat, ha bejelöl egy rosszat akkor az kinullázza.

Hogy hogy fogják ezeket a huszas jegyeimet átváltani, arról gőzöm sincs. Remélem csak elosztják néggyel és felkerekítik.

Na és vajon ki bukott meg a legjobban? Hát persze hogy az a faszkalap, akivel a projektemet kell csinálnom. Mostmár legalább bizonyítékom is van rá, hogy szellemileg sérült. Bár nekem már az is elég bizonyíték volt, hogy egy órán át magyaráztam neki hogy mi is az az egy-több kapcsolat az adattáblák között.És már van egy marokkói BSc diplomája...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dogunalom.blog.hu/api/trackback/id/tr151400033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása