e-learning

 2009.09.14. 22:32

Ez ám az álom tanári állás: bejönni órára, kiadni hogy a tudásra éhes nebulók telepítsék fel a Cisco e-learning alkalmazását és csinálják meg az első két leckét. Aztán végig lehet telefonálni az egész órát.

Ennek az órának hála mostmár tudom hogy az Internet megváltoztatta a világot és azonnali üzenetet is lehet küldeni rajta. És én még azt hittem hogy a parciális deriválás ismétlése lesz a leghaszontalanabb ebben a félévben.

Apropó parciális deriválás. A legnyalisabb srácot már sikerült magamra haragítanom. Pedig nem én tehetek róla hogy elbaszta a táblánál. Én csak ártatlanul megkértem a tanárt, hogy nézze már meg ugyan hol ronthattam el, tudva hogy én nem rontottam el. Arról sem én tehetek, hogy ezután jól lebaszta a gyereket, hogy még egy nyelvet alig beszélő erasmusos is jobban derivál nála. Azóta ha táblához kell menni, beszólogat hogy "menjen az erasmusos, ő úgyis olyan jól tudja".

A bejegyzés trackback címe:

https://dogunalom.blog.hu/api/trackback/id/tr241382455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsolt_ 2009.09.16. 20:17:39

Ú, ez kemény. :D Hányan vagytok ilyenkor órán?

dddoni 2009.09.16. 20:24:26

25en vagyunk az infó szakon. A suli legnagyobb előadójába is max 80an férnek be. Ez egy kicsi suli, de legalább mindenki ismer mindenkit:D

Zsolt_ 2009.09.16. 21:50:13

Hát szerintem olyan körülmények között csak normálisabb lehet az oktatás, mint ami itt van. :S

Széles Döniz Dóra 2012.02.22. 18:33:07

ami azt illeti ..:D nem éppen aktuális nekem ez a blog,mégis nagy segítség...azt megkérdezhetem (remélve,hogy felnéz rá valaki),hogy csak az infósok vannak abban a koliban,ahol te? barátommal szeretnék kimenni Angers-ba,aki a BME-re jár,van helyük oda (azaz Anjou-ba). Én viszont francia szakos vagyok Debrecenben..az lenne a kérdésem,nem tudod,hogy az erasmusos bölcsészek merre/hogy vannak?
süti beállítások módosítása