projekt, projekt, projekt...

 2010.01.13. 15:15

Még aludni sincs idő tőlük. De azért van egész kellemes élmény is velük:

Céglátogatás: Antoine és Nahir elvittek kocsival a céghez amiről írni kell, megírták a beszámolót, és még a prezentációt is megcsinálták. Nekem csak ki kellett állni és elmondani velük pár mondatot a prezentáció alatt. Na így kellett volna mindet. Legalábbis az ilyen értelmetlenebbeket mint ez. Még mindig nem értem hogy mi haszna van bárkinek is abból hogy meglátogat egy 2 fős céget és ír róla 10 oldalt. Végképp egy mérnöknek... Martin minden projektjét úgy tudta le, hogy egy betűt nem tett hozzá. Persze neki könnyű, nincs egy Mohamed se a csoportjában. Mohamed csapata most is úgy ordítozott vele, hogy bejött a terembe egy tanár hogy mi folyik itt. Á semmi, csak valaki megint nem csinált semmit de azért osztja az észt. Aztán még jól ki is röhögték, hogy mekkora faszságokat ír.

Hálózatos projekt: Ó jee, írjunk 20 oldalt a WiFiről. Ezt elcseréltem Franklinnel: ő megírja az én részemet, én meg megcsinálom az ő részét egy másik projektben, amihez hozzá se tud szagolni. Ez mind jól is hangzik, de így utólag beleolvasva a munkába, én ilyen szart ki nem adnék a kezemből. A prezentáció utáni kérdéseknél csak álltunk a vetítővászon előtt hárman, és csak annyit tudtunk mondani hogy ezt sajnos nem tudjuk (én még a kérdéseket se értettem). Biztos maxpontos lesz...

És akkor már csak 4-5 van hátra a következő két hétre:D

A bejegyzés trackback címe:

https://dogunalom.blog.hu/api/trackback/id/tr571669526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása