Réstaurant Universitaire

 2009.10.08. 16:17

Egy újabb kajás poszt... Lehet hogy uncsi, de ezek még mindig tudnak meglepetést okozni. Mikor az egyik tanár megkérdezte, hogy mi a legnagyobb különbség Magyarországhoz képest, egyből rávágtam, hogy az ehetetlen kaja. Szerintem a kulturális projektemet is erről fogom csinálni. Van benne potenciál, az biztos.

Mindenki nagyon ajánlotta az egyetemi éttermet a városban. Eleve nem tetszett az ötlet, mivel buszozni kell hozzá, de néhányszor bele is férhetne. A hangsúly a feltételes módon van. Annyiszor elmondták, hogy három fogásos ebéd vagy vacsora csak 3€. Végülis ez a mondat teljesen igaz is, reklámfogásnak legalábbis jó. Az más kérdés, hogy a kaja ehetetlen, és akkora, hogy egy anorexiás modellnek is kopogna a szeme utána. Egy csomó féléből lehet választani, az tény. Előételnek valami salátát választottam, ami két fél főtt tojás volt salátalevelek alár rejtve. Szósz vagy fűszer nuku. Főételnek sikerült valami haldarabot kifogni, köretnek pedig gríz volt hozzá. Fűszer semmi, ennek köszönhetően íze se, de legalább szálkás volt. Desszert egy pudingnak hitt gyümölcshab lett. Decis pohár volt félig vele. Pozitívum: nem volt semmi rossz utóíz a számban, ugyanis íze semminek nem volt. Só vagy más fűszer nincs az asztalokon, de vizet azt korlátlanul lehet fogyasztani. Csak tudnám hogy mire... 3 perccel a kasszától való távozás után már úton is voltam a legközelebbi gyrosos felé. Pedig tényleg mindent megettem. 3 euró helyett végül 7et költöttem ebédre aznap. Legközelebb egyből a törököknél kezdem, bár a csípőst itt sem ismerik.

Jó készételt itt még nem ettem. Próbálkoztam babkonzervvel, spagettivel, mikrós kajákkal, de semmi. A panírozott csirkefalatoknak több közük van a fűrészporhoz mint a csirkéhez. Semminek nincs íze. A fűszerpolcon meg csak ismeretlen zöld fűszerek vannak. Semmi fűszerkeverék, vagy legalább egy csomag paprika. Nembaj, vettem két kiló hagymát, abból még nem tudták száműzni az ízt. Eredetileg két szemet akartam, de drágábbra jött ki mint az előrecsomagolt kétkilós, így most ha akarom ha nem, egy hónapig azt eszem.

A bejegyzés trackback címe:

https://dogunalom.blog.hu/api/trackback/id/tr221435374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása