Hogyan tévedjünk el a buszon

 2009.12.05. 16:54

A közlekedésen van még mit csiszolni. Gondoltam hogy hiányozni fog a metró, de hogy ennyire... Vasárnap este a városból akartam hazajönni. Az indulási időpont előtt 5 perccel odaálltam, nehogy lekéssem a félóránként járó buszt. Nemtom hogy ennek ellenére sikerült, vagy csak simán kimaradt egy járat, de 40 percet vártam a buszra. Ez volt az utolsó, még szerencse hogy ez jött.

De innen se ment simán. Összesen 2 helyen kell kanyarodnia a busznak az egész útvonalán, de azt is sikerült elrontani a sofőrnek. Néhány kilométerrel hamarabb fordult le. A nyanyák egyből elkezdtek sipákolni mire a sofőr hirtelen egy éles kanyart vett hogy rátérhessen az eredeti útvonalra. Végül egy egész kocsisornak kellett hátratolatni, mivel a busz nem bírta bevenni azt a szűk kanyart, a szembesávban pedig állt a lámpánál vagy 5 kocsi. Két megálló kihagyással visszatértünk a jó útvonalra. Az ott várakozó utasok biztos áldják a sofőrt, ugyanis mint említettem ez volt az utolsó busz aznap. Na ezért kell ezeknek a villamos, az legalább nem tud eltévedni.

A bejegyzés trackback címe:

https://dogunalom.blog.hu/api/trackback/id/tr271435446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása