WiFi

 2009.09.29. 20:31

Ma az egész kastélyban lekapcsolták a netet, mert valaki torrentezett. Oké, tanultam belőle, ezentúl csak éjszaka fogok. Csak a többiek ki ne logikázzák, hogy ha közülük senki nem volt akkor csak én lehettem.

A WiFi egyébként is rohadt lassú, egy Skype videobeszélgetést sem tudok csinálni. Sőt még a hang is akadozik néha. De már felfedeztem, hogy van UTP aljzat a lenti társalgóban, és használni is szokták. Szóval már csak kábel kellene, és lenne normális netem. Csak 2 emeletet kell hozzá mászni.

A bejegyzés trackback címe:

https://dogunalom.blog.hu/api/trackback/id/tr21413924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

btamax 2009.10.06. 02:22:40

Használj valami proxyt. Akkor nem látszik, ha torrentezel...
süti beállítások módosítása