Tim Burton és a tequilás sör

 2009.09.14. 11:19

Egész jó mentort kaptam, már az első hétvégén vitt mindenfelé. Először moziba hívott a barátaival, hogy az új Tim Burton filmet nézzük meg. Kicsit csodálkoztam, hogy az Alíz csodaországban máris kijött, de nem fogtam gyanút. Az extrahiperszuper akciós két héttel előre megvett 7(!!!) eurós diákjegyért végül valami 1 órás animációs filmet kaptam, amiről nem is hallottam előtte. Fogalmam sincs nekem hogy vették meg 2 héttel előre, biztos lemondta valaki. Vajon mennyibe kerülhet egy teljesárú? Az ösztöndíjam felébe? Ja és még csak kiszolgálás sincs, automatából kell mozijegyet venni. De legalább az itteni moziban nincs helyfoglalás, oda ülsz ahova akarsz, vagyis ahol még van hely. És valóban, Tim Burton neve ott volt a 4 producer között, de más köze nem nagyon volt a filmhez. Ezt azért nem hívnám "az új Tim Burton film"-nek. 

Utána csoportosan felmentünk az egyik közel lakó csaj lakásába sörözni és beszélgetni. Jobbanmondva ők beszélgettek, én meg próbáltam elkapni néhány szót. Rettenetes az itteniek akcentusa. Még a szóhatárokat is alig tudom kihallani. Persze mindig mondják, hogy szóljak nyugodtan ha nem értek valamit. De most minden második mondat után szóljak? Ezt ők se gondolták át rendesen. De legalább a tanárokat értem, ők lassan és artikulálva beszélnek. 

Na de visszatérve sörözésre, eszméletlen ezek mit meg nem isznak. A boltban eleve összekeverve lehet piákat kapni: volt előrecsomagolt citromos tequilás sör, limonádés vodka, meg még kitudja mi. Egyik se volt több 7 fokosnál. Az egyik csaj meg a baileys-t öntötte össze valami átlátszó zöld likőrrel. Mi általában csak ihatóvá tesszük az olcsó piát, ezek fordítva: ihatatlanná a drágát. És ha már ilyen jól eliszogattunk péntek este, gondoltam megyünk még valahová bulizni. De nem, éjfélkor záróra, mindenki ment haza aludni. Szerencsére kocsival hazahoztak a külvárosba, ugyanis sokan laknak az egyetem mellett. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dogunalom.blog.hu/api/trackback/id/tr991380747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csab! 2009.09.19. 15:21:50

Éjfélkor már fel lövik a pizsit....hm, mi lesz veled Doni?:D
süti beállítások módosítása